DIY krukor

Pålimmade snäckor på krukor hos Marthastewart.com
Målade i dova pasteller (gillar mest den prickiga). 
Spetskrukor! Om jag gör något sånt här så tänker jag nog måla
krukan först, antingen vit eller nåt fint pastelligt.
Vitt med guldtext! Tycker de här var fina, men hade nog valt en annan text.
Platta stenar och spackel.
 
Jag har ett gäng vanliga bruna tråkiga krukor som jag vill göra om på något vis innan jag planterar om mina tomater och paprikor i dem. Men jag kan inte bestämma mig hur jag ska omvandla dem! Här är några fina idéer jag hittade på Pinterest. Gillar ni någon idé särskilt mycket? Eller har ni någon annan cool idé? Jag vet inte riktigt hur balkongen kommer att se ut i vår/sommar, vi ska nämligen göra om den rätt mycket! Men vi har vita trämöbler som vi antagligen inte kommer att byta ut, så jag tänker att lite färgklickar vore fint! Både på krukor, textilier och dekorationer? 

Kom ihåg mig?