Loppis koppis

 
I torsdags var jag på loppisrunda och hittade massor av fina saker, bland annat den här underbara koppen! Det kan vara den finaste koppen jag någonsin sett, och jag har nu inte bara en utan två i min ägo! I övrigt så är jag sååå sugen på att skapa någonting, måla eller pyssla, men jag måste plugga hela dagen... Kul!
Louie

åh så fin!

Svar: Tack! Äääääälskar den! :D
Mikaela Puranen

Fossan

Alltså, jag var på jakt i flera månader efter den perfekta koppen. Jag tittade i alla affärer överallt, sökte på de loppisar jag hittade - men nej. Ingenstans hittade jag den där mormorsgulliga, blommiga härligt färgglada lagom stora koppen. Den där är väldigt nära vad jag letade efter – fantastiskt fin!

Svar: De dyker upp när man minst anar det alltså, har också letat länge men sen gav jag upp och tänkte inte mer på det. Och plötsligt så fanns den bara där! Älskar den! Hoppas det dyker upp en kopp till dig med snart :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?