Torsdagstema spegelvänd

 
Jag tycker att det är en så kul idé med torsdagstema som ett par bloggar håller i, den här veckan är det SMÄM som valt temat: spegelvänd. Den här bilden som ska föreställa stjärntecknet tvillingarna har jag tyvärr inte ritat den här veckan, men jag gillar den så den får vara med ändå (plus har verkligen noll tid till att teckna just nu)! Det är egentligen bara den vänstra katten som jag ritat, har kopierat och spegelvänt den högra i Photoshop! Klicka in hos SMÄM för att se andra tolkningar på temat! 
 
Malin

Snyggt!

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen

Sarah

Men så snygg!! Den hade passat bra hemma hos mig, säljer du din konst? :)

Svar: Tack! :D Ja, säljer lite grann! Maila mig på [email protected] om du vill veta mer! :)
Mikaela Puranen

Louie

superfin! :)

Svar: Tack :)
Mikaela Puranen

Fossan

Jättefin!

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen

Jennifer Nilsson

Så fin - och jag ÄLSKAR detaljerna! :D

Svar: Tack! :D
Mikaela Puranen

Lilla Lii

vad häftig! :)

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?