Feminism is cool

Jag ritade en ny och förbättrad version av den här bilden. Kommer strax upp på min shop! Jag har tidigare ritat den här symbolen med textilpenna på en tygväska, som jag använder typ varje dag. Nu har jag några väskor till salu som jag tryckt själv med transferpapper hemma, likadant som den här lejonväskan. Skriv en kommentar eller maila på [email protected] om ni vill köpa! :)
Lotta

Riktigt snyggt tryck! Hur mycket kostar väskan + frakt?

Svar: Tack! :) Har mailat dig på adressen du fyllde i kommentarsfältet :)
Mikaela Puranen

Sandra

Tack snälla för dina fina ord :)
Jga har inget växthus men satte fröna till mina tomater någon gång i februari/mars, har lärt mig att man får börja tidigt om det ska bli några innan sommaren är slut ;) Men de står ju sig tills frosten kommer så du hinner säkert få en hel del innan dess!

Kikade runt lite i din shop på society6, riktigt fina grejer du har gjort!

Svar: Jag minns inte när jag satte mina, men det kan ha varit så sent som i början av april, så det kanske inte är så konstigt då :) Jag vill också sätta tänderna i en egenodlad tomat snart, har för mig att jag hade i alla fall några mogna vid den här tiden förra året.
Åh, tack vad kul att du tycker det :)
Mikaela Puranen

Moa

ååh men gud vad snyggt!!

Moa

+ Glömde skriva, vad hade du tänkt dig för pris för väskan? Och fraktar du? För isåfall skulle jag evt vara intresserad!! :)

Svar: Tack! :) Ja kan absolut skicka, frakten kostar 14 kr och så vill jag ha 150 för väskan :) Maila gärna på [email protected] om du är intresserad :D
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?