Gör om tråkiga koppar med porslinspennor!

 
Jag hade glömt bort hur roligt det är med porslinspennor! Men så köpte jag en ny från den här butiken (som har typ 80% REA, tips!!!) och hittade två vita koppar hemma. Jag tyckte att den här pennan var betydligt mycket bättre än de jag tidigare köpt från Panduro. De från Panduro blev liksom kladdiga på ett annat sätt och det var svårt att rita tydligt, det kladdade mycket. Och hade det väl börjat torka bara lite grann så drog man bort färgen om man gick över med pennan en gång till. Den här var betydligt mer lätthanterligt, tunnare spets och inget kladd! Tyvärr är pennan slut i svart i den butiken nu... Men det är alltså en sån här! Jag är väldigt nöjd med mina nya koppar i alla fall, och nästa gång jag är förbi Ikea ska jag köpa mera vitt porslin och måla. Tänkte mig små skålar och tallrika, antingen också med löv eller så har jag en annan idé...
Sandra

Åh, vilket bra tips med hemsidan! Tycker dina muggar blev superfina. Har också testat pennan från panduro tidigare och det är verkligen ingen höjdare!

Angående klockan du frågade om tidigare så behövde jag inte betala tull för den. Precis som du skrev så beror det nog på vilken summa man handlar för. Beställde lite kläder från ett företag i Kanada och när tullkostnaderna gjorde beställningen superdyr skrev jag och frågade om hon kunde skicka paketet som en gåva nästa gång. Då ska man nämligen slippa betala tull och enligt henne var det absolut inte några problem, så det är ju i så fall ett alternativ :)

Svar: Det var verkligen enorm skillnad på pennorna! Har hittat den bra pennan på makeandcreate.se också nu efter lite letande, dock inte för 25 kr men ändå, rätt märke!
Okej, tack då vet jag :) Jag har också hört det där med gåva, det är ju schysst att företaget kunde göra så! :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?