Filmfesten del 2

 
 
Såhär såg vi ut på filmfesten i helgen! Efter mycket om och men så klädde jag ut mig till Gandalf! Vi tänkte egentligen klä ut oss till något i par, men vi fick ingen tillräckligt rolig idé som gick att genomföra på kort tid (jag hade typ ingen tid pga tenta). Så vi var olika filmer men det var lika kul ändå! Gandalf-dräkten hade E köpt till min 25-årsfest som hade temat Fantasy, så jag behövde inte införskaffa någonting alls. Bra budgettips för maskerader, låna dräkter av varandra! Annan väldigt bekväm grej var att jag inte behövde sminka mig som Gandalf (vilket jag sällan gör som mig själv heller) och att jag under rocken hade grå mjukisbyxor. Hur ofta får man gå på fest i mjukisbyxor? Så det var oerhört bekvämt!
 
 
E var utklädd till V från V for Vendetta, också bestående av lånade kläder. Det enda han köpte var masken för drygt en hundring. Hatten lånade han från mig, peruken och manteln av en kompis, västen av sin pappa etc. Sjukt obehagligt att prata med någon i mask förresten! Tror det är bristen på ansiktsuttryck blir lite obehaglig...
 
 
Jag måste också visa en av mina kompisars utklädnad! Hon var utklädd till en minion från Despicable me! Dräkten var gjord av sån där papp man har på golvet när man målar och det svarta för munnen var strumpbyxor så hon kunde se igenom där. Så himla bra gjord! 

Kom ihåg mig?