Finaste förvaringen för bilder

 
Jag har ganska länge letat efter något bra att förvara mina bilder i, någon typ av hemarkiv. Jag ville inte ha någon pärm med fula plastfickor, och så såg jag att Emelie på Un Velo hade köpt en sån här från Granit och tyckte att den var perfekt. Tydligen finns inte Granit längre i Uppsala och den var slutsåld på nätet, så besviket fick jag leta vidare. I onsdags gick jag in på Akademibokhandeln för att köpa ett nytt anteckningsblock att ha i skolan, och då såg jag den här. Typ det finaste jag sett. I alla fall i pappersförvaringsväg. Den var ganska dyr (445 kr), men oj vad fin den är. Så himla glad att jag hittade den! Det fanns i tre andra färger/mönster också, men jag tyckte att den här var den allra finaste. Så det var lite tur i oturen att den från Granit (som också är väldigt fin) var slut!
vardagskonst

Oj vilken fin. Nådigt sugen på att köpa en nu...

Svar: Ja eller hur, den är väl lite i dyraste laget men... så fin att det är värt!
Mikaela Puranen

Vardagskonst

Definitivt!


Kom ihåg mig?