Vilken version?

 
Gjorde en liten snabbskiss igår kväll. Tycker det är kul att göra lite feministiska illustrationer. Vilken version av den här bilden gillar ni bäst? Tror att jag föredrar den första...? Eller vad säger ni? Att texta är inte min starkaste sida, så bokstäverna är lite skeva och så, men äh, jag gillar den ändå.
Kristin

Den i mitten! Kändes tydligast :)

Svar: Jo, det har du rätt i, men jag gillade att det var något som bröt av lite i den första. Men jag vet inte :)
Mikaela Puranen

Annalena

Den översta, helt klart.
Nu har jag lagt ut rabarberbladen, och faktiskt länkat till din blogg, om du nu inte misstycker.
Ha en fin dag

Svar: Åh, ska kolla! Misstycker inte alls :)
Mikaela Puranen

vardagskonst

Jag gillade alla tre, de hade alla sina egna detaljer. Men om jag måste välja en så blir det nog...nummer 1.

Svar: Kan inte bestämma mig förutom att trean går bort! :P
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?