Mönstermops

Okej, det känns som att det enda jag ritat de senaste månaderna har varit mönstrade djur haha. Men jag tycker det är kul! Har inte riktigt tröttnat än, det var lite nära när jag skulle göra 12 stjärntecken på 3 dagar, men nu börjar lusten till dessa komma tillbaka. Den här mopsen var en beställning jag gjorde, och tjejen som köpte den blev så nöjd att hon skrev ett blogginlägg om det, det gjorde mig glad :) 
 
Jag hittade en tröja häromdagen inne på Monki som bara skrek att jag skulle köpa den. Svårt att se varför eller...? Okej, kanske lite svårt på den här lilla bilden, men den är alltså full med mönstrade djur i den stilen jag gör! En tjej i min klass hade på sig en skjorta igår med en mönstrad kronhjort på, mycket lik den här jag gjorde i vintras... Är det här en trend nu? Jag har inte sett mycket såna här bilder förut, hade sett EN på en elefant som jag inspirerades av och sen fortsatte göra massor av andra djur... Nu känns det som det exploderar med såna här bilder?
 

Kom ihåg mig?