Föreläsningsklotter

Bland mina föreläsningsanteckningar gömmer sig en massa små nedklottrade djur. Den här räven är ett av dem, som jag tycker blev väldigt söt. Jag försökte göra en ny inte lika klottrig version, men det blev inte alls lika bra, så jag scannade in originalet istället. Det är det lite mer skissartade och slarviga jag gillar med den tror jag. Annars har jag fått lite dille på att teckna björnar just nu, förutom den stora akrylmålningen jag gjorde har jag några björnar bland mina anteckningar och så gjorde jag en tuschteckning igår kväll. Men jag är väldigt förtjust i rävar med!
Sandra Lundin

Så söt! Ska åka buss lääänge idag och tänkte packa ner ett block så att jag kan sitta och doodla lite. Alldeles för länge sedan jag tillät mig att göra det!

Svar: Tack! Vart ska du åka? Hoppas du får en mjuk bussresa utan många skarpa inbromsningar osv så det blir enklare att teckna! Jag försökte klottra lite senast jag åkte bil långt men min pappa kör för ryckigt för att det skulle vara något annat än frustrerande :P
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?