Min typ av fredagsmys

 
Att måla med akrylfärger är nog det jag behärskar sämst, om man jämför med blyerts, tusch, kol och akvarell som är mina vanligaste medier. Men det är ju så himla kul?! Så det är vad jag ägnade min fredagskväll åt! Fast.. Haha, jag insåg precis att resten av min fredag var så typisk "fredagsmys" det kan bli så rubriken var ju lite... fel. Det var liksom tacos, Idol och så lite chips. Så okej, min typ av fredagsmys är väl som alla andras PLUS lite målning på det! Det nog den största målningen jag gjort sett till måtten. Jag visar lite senare vad det blev, har inte riktigt bestämt mig för om jag är klar eller om jag ska pilla med lite mer detaljer!
Anonym

sååå fin header du har<3:0

Sanna Preifelt

Åh, vad jag önskar att jag hade tålamod och talang, att måla är faktiskt väldigt avkopplande :)

Svar: Jaa, det var så himla skönt att bara släppa all stress och saker som måste göras och bara måla något jag själv hade lust med. Inga beställningar med krav på hur det ska bli utan bara köra på vad man känner för i stunden. Bästa stunden på hela förra veckan!
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?