Hejdå dator

Min dator kraschade i veckan. Eller den har varit på väg att gå sönder ganska länge nu, fläkten har varit trasig och den har börjat smälta lite så att skärmen bara gick att se om den var vinklad på vissa sätt. Så till sist började den ryka. Så jag fick låna min pappas laptop tills att jag kan köpa en ny. Men så plötsligt så fungerar inte internet överhuvudtaget på den? Jag har försökt googla och fixa det i två dagar, men ingenting fungerar... Så om det är ovanligt tyst här ett tag så är detta anledningen... Jag har några inlägg klara som jag tidsinställde nu, men jag måste alltså köpa en ny dator. Och jag VILL INTE ha windows 8, det kan vara det sämsta operativsystemet någonsin, så jag är allt annat än glad just nu...
Iz

Det kan jag verkligen förstå! Åttan är det värsta operativsystemet jag vet. Jag har det på min och jag får typ tre frustrationsutbrott i veckan. Hoppas du hittar en dator i alla fall:)

Svar: Alltså ja... Köpte en ny igår och hittills är det inte sååå farligt. Men det första jag gjorde var att ladda ner classic shell, som gör att man får en startmeny i hörnet igen! Nu kanske jag kan härda ut :P
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?