Ny dator!

 
Alltså äntligen! Efter att ha varit utan dator i över en vecka så har jag äntligen kunnat köpa en ny. Jag tror vi kommer att trivas bra ihop! Ett litet tips för alla som inte riktigt gillar Windows 8, jag laddade ner något som heter Classic Shell på en gång. Det gör så att man får tillbaka startmenyn nere i vänstra hörnet, jag fattar inte hur folk orkar leta efter sina program på något annat sätt? Nu kanske jag kan leva med Windows 8. Än har det inte krånglat för mig med den här datorn, men både min pappas och min sambos datorer har haft problem som är just relaterade till operativsystemet. Hoppas att jag slipper... Nu kan jag i alla fall blogga normalt igen, så jag är glad! 
 
Sandra

Så skönt för dig att du äntligen har dator igen! Och vilket smart tips med classig shell. Har en laptop som jag tar med mig när jag reser och jag får panik på att den hela tiden växlar till det där dumma läget med apparna. Ska ladda ner det där genast!

Svar: Alltså jag vet INGEN som faktiskt gillar och använder apparna i första hand? Den enda fördelen jag hittills märkt är att när jag läser en artikel i en app istället för adobe reader så är det mycket jobbigare att klicka ur och byta program vilket göra att jag koncentrerar mig bättre istället för att börja klicka runt på internet samtidigt... Men den fördelen väger inte upp nackdelarna tyvärr :P
Mikaela Puranen

Aww

Livet utan dator är hemskt haha!

Aww

Livet utan dator är hemskt haha!

Svar: Ja, kändes som någon huggit av min högra hand ungefär! :P
Mikaela Puranen

aww

okej - hade ingen aning om detta! :) Tack för att du berättade det. Ska tänka på det i framtiden!
Jag hoppas verkligen jag uppfyller min önskning :) Kram!

Svar: Jag visste inte heller för ett par år sedan, men bra att informationen sprids :) lycka till!
Mikaela Puranen

Venice

Visst är det en härlig känsla med den n dator!


Kom ihåg mig?