Birdie

 
Det kan vara så att jag blev lite inspirerad av vårt fågelprojekt.... Så jag tecknade en fågel, det enda jag hann med att rita på hela veckan. Jag gjorde två versioner av den, vilken föredrar ni? Jag vet inte riktigt vilken jag föredrar... De kommer upp på min Society6-shop inom kort! I helgen är det förresten fri frakt igen! Älskar att de har sådana erbjudanden så ofta! Jag fick en så himla bra idé av en i min klass på att göra några samlingsbilder med några av mina mönstrade djur, tänker mig typ en med tema skogsdjur eller något sådant. Skulle vara himla fint på en väska eller t-shirt? Kanske med deras latinska namn under varje djur. Måste bara komma ikapp med lite beställningsjobb så ska jag ta och fila mer på den idén!
Susanna Maria J

Så fin fågel. :) Hoppas du får en fin helg!

Svar: Tack så mycket! :) Detsamma trevlig helg!
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?