Paus

Hej hej, det är lite turbulent i mitt liv just nu så jag måste ta en liten bloggpaus tills jag mår lite bättre. Förhoppningsvis är det snart, men nu vet ni läget. Ta hand om er, kram. 
ISA

oj, vad tråkigt. Skickar en stor kram och hoppas allt löser sig <3

Svar: <3
Mikaela Puranen

Linnéa Elisabeth

Ibland är det bra med bloggpaus. Ta hand om dig du med, och jag hoppas att allting snart är i sin ordning igen!

Svar: <3
Mikaela Puranen

Annica

åh vad tråkigt, jag kommer att sakna att läsaa dina blogginlägg! Men det är ju så livet är, ta hand om dig så hoppas jag att du är tillbaka snart :) kram

Svar: <3
Mikaela Puranen

Jess

Hoppas det ordnar sig snabbt, kram på dig!

Svar: <3
Mikaela Puranen

Sandra - Frihetsvindar

Ta hand om DIG härliga människa! Skickar en stor frivillig kram till dig och en stor hög kärlek <3 <3 <3

Svar: <3
Mikaela Puranen

Mikaela

Hoppas att du kommer tillbaka snart, det viktiga är att man mår bra och tycker att det är kul att blogga :)

Svar: Tack, det hoppas jag med! Det har absolut ingenting med bloggen (den är fortfarande kul) att göra utan saker i mitt privatliv. Men jag kan inte koncentrera mig på något annat än det som pågår och hur dåligt jag mår, så har ingen ork över till bloggen bara.
Mikaela Puranen

Jennifer

Ta hand om dig å hoppas du mår bättre snart! Kram

Svar: <3
Mikaela Puranen

Sandra Lundin

Men åh, Mikaela :( Vad ledsen jag blev av att läsa detta. Hoppas det känns bättre när du tar lite tid för dig själv och att du snart är tillbaka med nya krafter och ett glatt hjärta :**

Svar: <3
Mikaela Puranen

Skogsraah ☾

Ta hand om dig :) det kan vara behövligt med en paus!

Svar: <3
Mikaela Puranen

Maria Ekblad

Åh hoppas det känns bättre snart! Kram!

Svar: <3
Mikaela Puranen

ISA

SVAR: haha, jag undrar också det. Tror faktiskt de är retuscherade i PS, vilket förstör det roliga lite. Men bara lite ;))

hoppas du mår bättre!? <3

Svar: tyvärr inte, allt blir bara värre... :(
Mikaela Puranen

Alicia

Hallåå alltså blää vad sugigt detta är jag saknar dig kram!

Svar: <3
Mikaela Puranen

Beatrice

Alltså, hoppas du snart är tillbaka och att det blir bättre! Styrkekramar i massor!! <3

Svar: <3
Mikaela Puranen

Sandra Lundin

Puss!

Svar: Puss!
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?