Night bird

Den här fågeln (som ska föreställa någon slags härfågel) tecknade jag igår när jag hade svårt att sova. Arten har funnits i Sverige men är sedan 2010 klassad som nationellt utdöd, eftersom att man är osäker på om den häckar i Sverige. Störst chans att se den har man på Öland där tidigare häckningar och flest antal observationer har gjorts! Himla fin fågel tycker jag, den ser så tropisk ut jämfört med andra fågelarter i Sverige. I alla fall, jag gillade den så pass mycket att jag la upp den på min shop på Society6! Fram till måndag kl 09.00 är det fri frakt på allt! Jag tycker den var lite extra fin på en tygväska!
 
 
sandra

Superfin!!'
Kan inte du visa någon gång hur det går till när du tecknar och sen visar hur du scannar och rättar till saker i datorn? Har en rätt ostadig hand och allt känns så jäkla handmålat om du förstår vad jag menar? Kan vara jag som är kass bara men vore ändå roligt att se!

Svar: Jo absolut! Vilken bra idé! Den här fick jag fixa till rätt mycket i datorn för allt det svarta såg man massa streck efter pennorna i. Nästa bild blir absolut ett sånt inlägg! :D
Mikaela Puranen

Louie

Åh så snygg!

Svar: Tack! :D
Mikaela Puranen

Jessica

Vilket fint motiv! Himla cool fågel och väskan var ju supersnygg!

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen

Sanna Preifelt ❤

Så himla snygg, du är så jäkla duktig!

Svar: Tack! :) :) :) :)
Mikaela Puranen

Maria Ekblad

Vad fin den blev på tygpåse :D

Svar: Tack! Jag gillar den också på tygpåsen, nästan så att jag måste beställa en av mig själv! :P
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?