Vinn ett valfritt print!

 
Jag tänker att vi kickar igång den här helgen med något extra kul, nämligen en tävling! Det man kan vinna är ett valfritt A4-print av någon av mina illustrationer. Vilka som finns att välja på hittar ni här! Har du sett någon bild på bloggen som inte finns på Society6 så går de flesta av de bilderna med att fixa!
 
Hur gör man för att tävla?
Jag har lagt upp ett inlägg på min Facebooksida med tävlingen, dela och gilla det inlägget så är du med och tävlar! Extra plus i kanten om man gillar själva sidan också! Använder du inte Facebook? Det går också bra att dela det här inlägget på sin blogg eller instagram med, men kommentera isåfall det här inlägget så att jag vet att du är med och tävlar! 
N

FInt!

sandra

Åh, hoppas en vinner! Jag har tävlat på facebook nu iallafall och håller tummarna *-* World in technicolour hade passat så fint hemma hos oss!

Svar: Vad kul! Jag drar en vinnare på söndag kväll :)
Mikaela Puranen

sandra

Det ser jag fram emot! :3


Kom ihåg mig?