Porträttbeställning

 
Jag håller på och jobbar med porträttbeställning jag fick för ett tag sedan. Det är svårt att försöka få det att likna en person man bara har sett en enda bild av. Jag kanske tycker att det blir likt den bilden jag utgår från, medan personen på bilden kanske inte alls känner igen sig. Svårt! Men det är ganska tillfredsställande att halvkolla på en serie och sitta och skugga med blyerts. Återkommer med det färdiga resultatet när det blir färdigt. För övrigt är det fri frakt på min shop fram till 8 mars nu via den här länken!
Anonym

Du är så himla duktig :)

Sanna Preifelt

Du är så himla duktig :)

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen

lovisa

jösses vilken fin shop du har! älskar älskar flera tshirttryck, men fick hia mig lite och bara beställa en. yey! <3

Svar: Åh TACK <3 :) Vad kul att du gillar den!
Mikaela Puranen

lovisa

nu har jag beställt, yeah! (följde länken men fick dock inte fri frakt ändå, upptäckte jag :/

Svar: Åh, men vad konstigt! Det funkade för mig nu när jag testade! Det kanske går att avbeställa och beställa om? Det ska gälla fram till midnatt 8 mars amerikansk tid! Hoppas t-shirten blir fin hur som helst, visa gärna bild sen! Har bara sett det trycket som kudde och som art print! :)
Mikaela Puranen

AgnesBlixa

Häftigt att du målar porträtt. <3

AgnesBlixa

Häftigt att du målar porträtt. <3

Svar: Det är både kul och svårt! :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?