Monthly makers: Inspiration tema garn

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8
 
Har ni börjat skapa något till månadens Monthly Makers än? Inte? Då kommer här ett gäng inspirationsbilder på vad man skulle kunna hitta på med garn! Jag har redan påbörjat mitt projekt som innebär att lära mig att virka, men just nu ser det inte jättelovande ut... Så vi får se om jag håller mig till min idé eller försöker med något annat! Som ni kanske ser är jag fortfarande väldigt inne på makramé och väggbonader, är så sugen på att göra ett nytt försök sedan mitt halvmisslyckade bidrag till Monthly Makers textiltema. Den 25:e lägger Beata upp sitt inlägg och då kan ni länka era bidrag för garn där! 
 
Apropå Monthly Makers så har vi massa annat kul på gång förutom vår skapandeutmaning varje månad. Redan imorgon (!) så håller Beatrice i en broderikurs i Helsingborg och Anna María och Alicia håller i en föreläsning + workshop den 15 november. Anmäl er vettja!
 
Och glöm inte följa vår Facebooksida för att inte missa något! Vi har också ett instagramkonto numera, ni hittar oss på @monthlymakers !
Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotograf

Hej! Angående kommentaren på min blogg så tror jag det är bäst att du vänder dig till någon bra fotoaffär. Jag har inte någon koll på kameror i den prisklassen tyvärr, utan bara min egen haha. Men jag vet att många gillar Canon 70 D. Så den kanske är något att spana in? Mitt bästa tips förutom kameraaffären är att kolla recensioner på youtube! Finns ofta väldigt mycket bra där. Kram och hoppas du hittar en bra modell! :D

Svar: Tack för svar, du har nog rätt i att det är bäst att gå till en butik! Tycker oftast bara de är så säljiga och vill att man ska köpa det dyraste som finns typ. Men det baserar jag iofs på kedjor som SIBA, elgiganten osv, en renodlad fotobutik kan ju ha betydligt bättre personal :) Tack för att du tog dig tid att svara i alla fall :)
Mikaela Puranen

Alicia

Ååh alltså var tar tiden vägen? Vill göra allt i världen med garn men har inte formulerat någon färdig idé än! Gaah!

Svar: Jag har börjat men kört fast! Gah. Får se om vad det blir och om det blir färdigt :P
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?