Lista om det senaste

Stort tack för alla kommentarer i förra inlägget, det uppskattas verkligen! Ska fundera lite på hur jag kan förbättra innehållet här. Så länge kör vi årets första lista, för att jag helt enkelt gillar listor! 
 
Min senaste skärmdump i telefonen:
 
Fint sätt att arrangera vårens tulpaner hittade jag hos hosfloosan på instagram!
 

Mitt senaste klädköp:
En svart långärmad klänning med röda rosor på från H&M.

 

Min senaste lyssnade podcast:
Började att lyssna på Johan Rockströms vinterprat häromdagen på tåget, men somnade så hann inte lyssna färdigt. Obs, somande ej pga tråkigt utan för att jag hade haft svårt att sova natten innan.

 

Mitt senaste inkommande messengermeddelande:

"Hej på er!
Hoppas alla har haft ett härligt lov!
Jag gissar att det finns fler än jag som behöver motivation nu i tentatider och vad är inte en bättre morot än att få pyssla ihop med er! Torsdag den 21:a nästa vecka är ni alla välkomna på pyssel och sötsaker hemma hos mig :)" Inbjudan till en ny pysselkväll! Vi hade ett par pysselkvällar i höstas med ett gäng från min gamla biologklass. Så mysigt sätt att umgås på!

 

Min senaste taggade bild på facebook:

 Julklappsbyte och glöggkväll med fina biologer.
 
Min senaste pinnade inredningsbild:
Källa HÄR.
 

Mitt senaste skickade mail:
Mailade min chef på sommarjobbet och frågade om hur det ser ut för sommaren 2016, ifall jag kan jobba där nästa sommar med!

 

Mitt senaste fynd:
En fågelbrosch som ser ut att vara tagen ur Hunger Games för 3 euro (var på loppis i Helsingfors i helgen! Mer om det snart!)

 

Min senaste tv-serieobsession:
Modern Family! Snart sett alla säsonger och oj vad jag skrattat högt till denna serie!

 

Min senaste använda emoji:

Den med hjärtögon!

 

Min senaste anteckning i telefonen:
Jag köpte en ny mobil idag efter att ha tappat min i backen så att skärmen slocknade för gott, så har noll anteckningar just nu. Fan, insåg nu att jag hade lite viktiga grejer där som jag ville komma ihåg, skit också, det går inte att rädda :(

 

Mitt senaste skickade sms:
Av samma anledning som ovan så har jag inte hunnit skicka några sms ännu!

 

Mitt senaste dyra köp:

Jag köpte en resa till Paris till E i julklapp, vi åker i mars och jag är helt galet pepp!!!!

 

Min senaste lästa tidning:

Fotosidan magasin

 

Min senaste sedda film på bio:
Det var riktigt länge sedan jag var på bio nu, kan det kanske ha varit Selma?

 

Min senaste lyssnade låt på spotify:
Religion - Howard

Lindah

Hah, vad liten världen är. Hajade till på bilden av biologerna och tänkte, men den här bilden har jag ju sett, vad gör den här? :P

Svar: Haha, det är den verkligen ibland! Antar att du känner någon på bilden och såg den på facebook? :P
Mikaela Puranen

Ruth | HungryHeart.se

Åh, vad underbart att möta våren i Paris! Och att träffas för att DIY:a och äta sötsaker låter som bästa kombon ever! =D
Hoppas du kan rädda innehållet från gamla telefonen!

Svar: JA! Längtar orimligt mycket! Lämnade in gamla telefonen till Tele2 och fick rabatt på nya så det är tyvärr kört, men det grämer mig inte jättemycket ändå :)
Mikaela Puranen

Alicia

Kul med jobberbjudande! Och brosch!!! Tips för mobilanteckningar är Evernote som du kommer åt från datorn också. Bra backup :) Kram!

Svar: Kommer ett nytt loppisinlägg inom kort med bland annat broschen :D Smart! Den ska jag skaffa!
Mikaela Puranen

Jessica

Ja! Evernote!! Och fantastiskt med Paris <3

Svar: Ska ladda ner den asap! Och ja <333
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?