Mina senaste loppisfynd

 
Gott nytt år! Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton! Vi var hemma hos några kompisar och åt middag och under hela kvällen hade vi en hatt som man fick dra lappar ur. Det kunde stå typ "årets händelse" "årets svett" eller "årets skillsupgrade" och liknande grejer och så reflekterade vi om året som gått. Mysigt! Men det var inte det som detta inlägg skulle handla om utan lite nya loppisfynd!
 
Innan jul var jag och mamma på en loppisrunda och jag kom hem med en bunt kopparfärgade grejer! Min tanke var att plocka ihop ett litet glöggset, men jag hittade bara två stycken koppar så jag och E får väl sitta och dricka glögg själva, hehe. Russin, mandlar och sånt tänkte jag att man kan ha i kärlen till höger! Eller så kan det bara vara fin fotorekvisita för jag ska försöka bli bättre på matfotografering i år, även om recept inte är en särskilt stor del av den här bloggen så dyker de ju upp då och då och då vill jag ha snyggare bilder till! Jag tror hela kalaset på bilden gick på 60-70 kr kanske, fynd! Jag kom också hem med lite glas och mässingsgrejer som ska få möta betong och få ett nytt liv, men det får ni se i kommande betonginlägg!
ISA

åh koppar som är så fint! känns som det kommer funka forever med det materialet! bra köp :D

Jess

Superfint att använda som glöggset ju :)

Sandra

Vilken rolig idé till ett nyårsfirande :) Ska bli väldigt spännande att se dina kommande projekt :)

mammatillmirakel.blogg.se

Vilka fantastiska projekt du gjort under året :) Helt makalösa! Kram


Kom ihåg mig?