Mer Harry Potter-dekorationer

 
Festen är imorgon kväll och jag fullt upp med att pyssla de sista dekorationerna. Här är något som är färdigt! Jag tänkte ha ett bord med quidditch beer pong (hoppas det är lika awesome som det låter!) och då tänkte jag att istället för att kasta vanliga pingisbollar kan man kasta såna här kvickar. Men sedan kom jag på att det nog inte är så bra att få akrylmålade bollar i sitt dricksglas eftersom akrylfärg är vattenlösligt... Så de här får bara vara dekoration så får vi spela med vanliga pingisbollar!
 
Även de här är superenkla att göra! Det man behöver är:
  • Pingisbollar
  • Guldfärg
  • Vitt papper
  • Lim
1. Börja med att måla pingisbollarna i guld.
2. Medan färgen torkar, klipp ut små vingar i papper.
3. Limma på vingarna på bollarna, Klart! 
 
Jättelätt som sagt! Det kommer fler inlägg med festdekorationer inom de närmsta dagarna, stay tuned!
Adine

Vad fina de blev! :D

Svar: Tack! :D
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?