Stöd musikhjälpen - köp ett print!

 
 
 
Ni har väl inte missat att Musikhjälpen har dragit igång? I år går pengarna till barn i krigs rätt till skola, och jag har bestämt mig för att auktionera ut dessa 5 prints av mina illustrationer! Det är över 30 miljoner barn idag som inte kan gå i skolan på grund av krig, det är alltså lika många personer som hela Sverige x 3 ungefär! Jag trodde verkligen inte att det rörde sig om så många innan jag läste på. Att få gå i skolan är en mänsklig rättighet och utbildning är oerhört viktigt både för samhällsutvecklingen och såklart allra mest för den enskilda individen. Vi kan inte bara stå bredvid och titta på, vi måste göra någonting.Så det skulle göra mig superglad om ni ville buda på printsen, ni hittar alla auktionerna HÄR
 
 
 
Wilda

Så fantastiskt initiativ och wow de som får hem dessa prints alltså! <3333

Svar: Tack <3 <3 De är totalt uppe i över 1000 spänn nu, är så exalterad!!! :D
Mikaela Puranen

Ruth

Suveränt initiativ, Mikaela! Vem vill inte ha sjukt snygg konst på väggen OCH göra en god insats för världen på samma gång?

Svar: Tack <3 <3 Helt förbluffad över hur många bud de fått!
Mikaela Puranen

Jessica

Det här var så bäst!! Vad slutade de på????

Svar: Strax över 1500! :D
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?