Ett försök till självporträtt

 
Originalbilden.
 
Njae, inte så jättelikt va... Men helt okej för ett första seriöst försök på ett porträtt... Fast ju mer jag tittar på den desto mer tycker jag illa om den. Nåväl, bra övning var det i alla fall och jag har en nyfunnen kärlek till stompfers (heter det så?)! Hur har jag kunnat teckna i blyerts utan en sån? I alla fall på den här typen av teckningar känns de oumbärliga. Nu får jag inte skapa något mer förutom en beställning jag har, för jag måste läsa massa cellbiologi resten av jullovet. Hurra...
 
Angelnrone

Hej igen!

Skojar du?? Ditt första porträtt...Du är ju jätteduktig den är perfekt skulle jag vilja säga!
Lycka till med målandet sträck på dig du kan vara stolt att kunna göra ett så bra självporträtt! Kramar från Angel♥

Svar: Tack vad snällt! Tycker bilden blev helt okej fin, men tycker inte att man ser att det är jag haha. Men det är bara öva, blev mycket mer likt på min Saruman-bild, så det går framåt ;)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?