Egendesignad tygkasse

 
Igår natt satt jag och gjorde någonting jag tänkte göra ganska länge nu. Min egen tygkasse. Eller okej, jag har ju inte sytt den, men satt och målade den med textilpennor. Är så himla himla nöjd! Sjukt fin tycker jag! Har redan fått frågor om jag vill sälja sådana. Men jag orkar nog inte om jag ska handmåla varenda en, tog liksom 4 timmar. MEN man borde ju kunna trycka upp? Är det någon som vet hur man går till väga? Vore sjukt kul!
Sofie kusinvitamin

Hittade denna sida efter en snabb googling :-)

http://www.vistaprint.se/tygpase.aspx?GP=12%2f6%2f2013+4%3a13%3a52+PM&GPS=3037045390&GNF=0

Svar: Åh tack! Bästa hittills! Ska försöka kontakta ett tryckeri här i Uppsala och se om det går att göra något... :)
Mikaela Puranen

Anonym

Vilken penna använde du och på vilken typ av tyg? Jag vill själv designa en tyg påse, men är lite osäker på vilken penna samt tyg som ger bästa resultat:) håller det att tvätta efter?

Svar: En textilpenna från Panduro, jag har inte tvättat den ännu, men det ska hålla för 40 graders tvätt har jag för mig. Det kan ha varit 30 grader, men all info står på pennan :)
Tyget är vanligt bomullstyg skulle jag tro!
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?