Feminism

 
Gillar den här bilden skarpt! Enda jag inte gillar är den för tjocka svarta ringen till vänster, den bryter av för mycket mot de andra. Får eventuellt göra en till sådanhär... Jag funderar lite på om jag ska skriva lite om feminism och andra viktiga saker här i bloggen också, men det finns så många som säger saker bättre än mig. Jag är ganska dålig på att uttrycka mig överlag. Men kanske skriver något om det ibland, för det är bland det viktigaste jag vet och jag känner mig ofta så arg  och ledsen över skitpatriarkatet. Här kommer länkar till ett par andra bloggar som skriver om det här mycket bättre än jag någonsin kommer att göra:
 
HanaPee
Lady Dahmer
Hej Blekk!
Arsinoe
Zettermark
Brunheten
PK-Femhenisterna (<3)
Made (Inte lika stor blogg som de andra, skriver just nu mycket om sexuella övergrepp och våldtäkt och har samlat in historier från sina läsare, viktigt och bra initiativ!)
 
 
 

Kom ihåg mig?