One ring to rule them all

 
Nu har jag skrivit tre tentor inom två veckor och har äntligen lite mera tid att göra andra saker än att plugga! Jag har lite DIY dekorationer kvar att visa från min 25-årsfest, bland annat den här ringen! Tror alla kan se vilken ring det är... Den är i alla fall gjord av en frigolitring jag köpte på Panduro, tror att den egentligen är till för att göra typ dörrkransar av olika slag. Men jag skapade en härskarring istället! Målade den i guld och så skrev jag den där texten som kommer fram om man slänger ringen i elden. Det var lite knepigt att få till bokstäverna snyggt när det är ett alfabet som J.R.R. Tolkien kommit på, men efter att ha övat några gånger på papper så gick det utmärkt! 
Det var en väldigt uppskattad dekoration som folk lekte med under kvällen. Dagen efter hittade jag flera bitmärken på den... 
 

Kom ihåg mig?