Mitt lilla zoo

 
Här är alla mina mönstrade djur jag gjort hittills! Några av dem har fått nya hem. Björnen sitter uppe i vår hall. Jag började bli väldigt trött på dessa, men nu när jag fått vila lite från dom (typ två veckor haha) så är jag lite sugen på att göra fler. Kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst, kanske kronhjorten? 
Vilken är er favorit?
 
Jennifer

De här är så coola!!!! Svårt att välja favorit men kronhjorten är riktigt mäktig och känns verkligen som om han tittar på en. Gillar kameleonten mycket också för han passar verkligen i mönstret. Jag tycker det är häftigt att du lyckats fånga djurens karaktär så bra trots att det inte är vanliga avbildningar!

Svar: Tack vad glad jag blir! Gillar också kameleonten, ska nog göra någon mer reptil snart!
Mikaela Puranen

Mia

Skulle inte vara helt fel att ha de där hängandes i vardagsrummet! Huuur snygga som helst!! :)

Man skulle inte kunna få köpa någon av dig, eller är de inte till salu? :)


Svar: De flesta har jag faktiskt redan sålt. Men jag kan göra fler, och ev. djur jag inte redan gjort, kom med förslag! Maila mig gärna på [email protected] så kan vi prata mer om det!
Mikaela Puranen

sanna

men wow. gud vad du är duktig ! så himla fina bilder. bra jobbat !

Svar: Tack så jättemycket!
Mikaela Puranen

Tess

Åh, så snyggt! :) Vad duktig du är! Kram

Svar: Tack vad snällt!
Mikaela Puranen

Sandra

Riktigt fin! Älskar att du låter det svartvita mönstret göra formen!

Svar: Tack, vad kul att du gillar dom!
Mikaela Puranen

Aida

Hej,

jag mailade till din mailadress ovan, men det kom nog inte fram ordentligt. Är väldigt intresserad utav dina tavlor. Kan inte du höra av dig till mig?

[email protected]

Svar: Mailar dig nu! :)
Mikaela Puranen

.Mikaela

Mia: Såg att jag råkat skriva fel mail, [email protected] ska det vara, inte hotmail!

ZTCJ

Björnen och elefanten var nog mina favoriter! Säljer du sådana tavlor? Jättefina!

Svar: Maila mig på [email protected] om du är intresserad av tavlorna :)
Mikaela Puranen

Laila

Jag är helt mållös! Så otroligt vackra zentangel djur du kan skapa. ♥
Underbart att få se

Svar: Tack vad glad jag blir!
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?