Balkong makeover

 
Såhär såg vår balkong ut innan sommaren. Grått trist metallgolv. Trasig gammal matta. Trist. Tråkigt. Livlöst.
Vi hade bestämt oss för att fixa till den ordentligt inför sommaren. Och det har vi gjort! Det är inte riktigt färdigt, men snart så! Vi köpte trallgolv på Ikea (som gjorde sååå stor skillnad), möblerade om lite. Tog ut alla växter i solen och köpte lite fina prylar. Jag är sååå nöjd med efter resultatet. Det är så himla mysigt att sitta här ute nu.
 
 
Såhär ser det ut nu! Som sagt inte helt färdigt, vissa golvplattor fick inte plats så vi måste såga till de lite grann. Mattan ska inte ligga ihoprullad, vi ska köpa lite fina kuddar, hyllan som växterna står på ska målas vit etc etc. Men redan nu tycker jag att det är en stor förbättring! 
Jennifer

Jättefint! Golvet gör en enorm skillnad och växterna hjälper till att skapa en mer ombonad känsla. Jag förstår verkligen att du är nöjd!

Svar: Tack! Jag är så glad :D
Mikaela Puranen

Louie

blev jättefint:)

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?