H&M katalog blir till björn

 
Igår kom H&Ms nya höstkatalog i brevlådan. Jag som just nu är fattig pga inget sommarjobb ville inte ens titta i den och se saker jag inte har råd att köpa. Så istället skapade jag en liten björntavla av katalogen!
 
 
Jag hade en bit kartong över från ett annat projekt (visas senare i veckan), så jag skissade upp konturerna av en björn på den. Därefter rev jag ett par färgglada sidor ur katalogen i småbitar och limmade lite hipp som happ på dem på kartongen.
 
Tada! En björn! Tyckte den blev så fin så den fick sitta på väggen! Jag är lite sugen på att göra flera sådana här nu, men har ingen kartong kvar, det känns inte lika roligt med vanligt papper...
Carina

Du är påhittig!...blev ju ett vackert Konstverk!!!. Ha en bra dag! :)

Svar: Tack vad glad jag blir :D
Mikaela Puranen

natalie

fin! :)

Svar: Tack :)
Mikaela Puranen

Emmy - utbytesstudent i usa

haha, nämen vilken smart idé!

Svar: Tack haha, superenkelt att göra själv ;)
Mikaela Puranen

Louie

Va fin den blev!:D

Svar: Tack jag blev nöjd :D
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?