Vinterbjörn

 
 
Det här blev resultatet av helgens måleri. Jag tror att jag är klar i alla fall. En vintrig, färgglad björn! Måtten är 60 x 70 cm, och det är alltså akrylfärger som jag målat med. Jag växlar lite mellan att tycka jättemycket om den till att inte gilla den alls. I de stunderna jag inte gillar den tycker jag inte ens att det ser ut som en björn utan mer som en kapybara. Men för det mesta gillar jag den! Vad tycker ni?
 
 
Så himla svårt att få rätt färger på bild i vår mörka lägenhet. Den första bilden är mer korrekt vad det gäller färgerna, halsen är inte alls så mörk som det ser ut på den här bilden.
Louie

jag tycker den är jättefin, härliga färger :D

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen

Sanna Preifelt

Wow, du är extremt duktig verkligen. Jag gillar verkligen färgerna, och hur perfekt den ser ut :)

Svar: Tusen tack! :) Perfekt vet jag inte, hittar massa fel men så är jag ganska självkritisk också :P Men tack, blir jätteglad!
Mikaela Puranen

Bella

Åhh! Vad duktig du är! :)

Svar: Tack :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?