Pysselhelg!

 
 
Jag är hemma hos mina föräldrar nu och pysslar lite med mamma. Vi hann med en liten loppisrunda men mest har vi sysslat med antagligen årets sista betonggjutningar. Vi har ingen bra plats att göra det på inomhus och det måste vara över 5 plusgrader för att det ska bli bra. Ska visa vad vi har gjort när jag kommer hem. nu ska vi gå ut och kolla hur gårdagens gjutningar ser ut!
ɑ n n i k ɑ

Fin bild!

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen

Sandra

Vilken underbar bild! Ska bli spännande att se vad ni har pysslat ihop. Vill också börja gjuta i betong men jag är så himla slarvig så det känns som att jag skulle få betong i exakt hela lägenheten :/

Svar: Tack! Ja, ska göra ett inlägg om det snart! :) Men håll dig utomhus så får du inte betong i lägenheten! Vi gör aldrig något inomhus, på sin höjd i garaget. Tror du skulle gilla betong, man kan göra sååå mycket olika saker med vanliga grejer man har hemma som formar :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?