Geometric bear tote bag

 
Jag har helt glömt bort att visa hur en tygväska från min shop på Society6 kan se ut! Jag beställde Geometric bear som var mitt bidrag till första Monthly Makers-temat. Jag är nöjd med trycket! Bilderna är dock inte riktigt sanningsenliga, färgerna är inte så dassiga som på den här bilden bilden utan ser mer ut som de gör på produktbilden eller bilden här nedan.
 
 
Själva väskan är betydligt rejälare än en traditionell tygkasse och har ett svart innerfoder. Jag brukar ta den här till mataffären istället för att köpa plastpåsar och jag är inte ett dugg orolig för att den skulle gå sönder om jag bär tunga saker. Axelbanden är också i lite tjockare tyg och tvinnar sig inte så som vanliga tunna tygkassar kan göra. De ligger breda på axeln och skär inte in i en som smalare axelband kan göra. Kvalitén känns verkligen hållbar, så jag är jättenöjd med hur den blev! Jag ska nog beställa en med något av mina zentanglemönster också för att se hur detaljnivån blir på dem. Detaljerna kunde ha varit bättre på kuddarna... T-shirtarna ser också väldigt bra ut!
 
Om ni blev sugna på en väska eller något annat från shopen så är det fri frakt till imorgon kl 09.00 svensk tid!
Malin / Inte vego, men

Fin tygpåse! Kul att man kan göra med sitt eget mönster.

Svar: Tack! :) Det är jättekul! Ännu roligare när andra runt om i världen köper ens grejer :D
Mikaela Puranen

Lina

Sååå snygg!

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen

Mikaela

Va cool :)

Svar: Tack!
Mikaela Puranen

Jessica

Vilken snygg tygpåse! Älskar mönstret och färgerna!

Svar: Tack! Det är så kul att gå runt med något man gjort själv, särskilt när andra frågar om vad det är för märke ;)
Mikaela Puranen

anneli

Men så himla fin! jag har länge funderat på beställa en, men jag var som sagt lite smårädd att den ska se dassig ut men det verkar ju inte din göra :D

Svar: Tack! Nej färgåtergivningen tycker jag blev bra, jag är jättenöjd med hela väskan :)
Mikaela Puranen

Alicia

Åh vad roligt! Den ser superfin ut :) Vad himla kul det vore att designa lite motiv för just tygkassar.

Svar: Dina akvarellfåglar vore ju jättefina på tygkassar tycker jag! Lägg ut de som tygkassar på Society6! :D
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?