Utställning

 
Förra måndagen hade jag min första utställning någonsin! Fast det var kanske mer av en liten marknad? Alla fick ett varsitt bord att ha sina grejer på och så kunde man köpa fika. Det var fyra utställare totalt och vi alla hade helt olika stilar vilket var lite kul. Det var trevligt att träffa och snacka lite med andra som sysslar med liknande grejer, det är inte ofta jag gör det! Jag hade i alla fall tagit fram art prints av 6 av mina bilder, gjort egna små visitkort och dessutom en liten produktkatalog med bilder på saker från min Society6-shop. Det kom tyvärr inte jättemycket folk, men jag sålde några prints i alla fall vilket var kul!
 
Vinsten gick till Bus4Africa som är en välgörenhetsorganisation som jag var med och startade 2011, men tyvärr har jag inte tid att vara så aktiv i den längre. Om ni vill läsa mer om Bus4Africa så kan ni läsa den här intervjun med två av mina coolaste kompisar som fortfarande driver organisationen, eller så kan ni kolla in Bus4Africas facebook-sida! Att ha varit med och drivit organisationen är lätt en av de saker jag är stoltast över på mitt CV!
 
Och förresten, idag kommer Jessica publicera sitt magiska bidrag till Monthly Makers och så kan ni alla lämna era bidrag där! Mitt bidrag kommer tyvärr att bli en eller två dagar sent pga dålig planering och att jag har tenta imorgon. Men jag har äntligen kommit på precis vad jag vill göra så det blir förhoppningsvis värt att vänta på! ;)
Sandra Lundin

Så roligt, Mikaela! Även om det inte kom så mycket folk så kan ja gtänka mig att det är häftigt att få visa upp allt så för första gången :) Stort! Och fint att få se dig på bild <3

Svar: <3
Mikaela Puranen

ronja

kul!

Jess

Vad roligt! Extra kul att du fick sålt några prints med :) Ser med spänning fram emot ditt bidrag till MM, tycker det är ett så roligt tema den här gången! :D

Svar: Nu är det ute! Det blev inte alls som jag tänkte mig men jag är glad ändå! :)
Mikaela Puranen

hmle

Fy fan vad gött, GRATTIS för utställningen!

Svar: TACK :)
Mikaela Puranen

Johanna

Va kul med utställning, kan tänka mig att man blir ännu mer peppad att fortsätta med sitt pysslande efter något sånt!

Svar: Ja men verkligen! Nu vill jag ha en riktig utställning på ett galleri eller något! :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?