4 x 4

Beatrice har skapat den här listan som jag kände för att fylla i idag, 4 bilder, 4 kategorier med 4 svar! Alla bilder är från instagram förresten, där delar jag bland annat med mig av mer processbilder, särskilt mycket keramik just nu! Ni hittar mig @mikaelapuranen om ni vill följa mig där!
 
Jag tummade en liten kruka och använde ändarna på trädgårdssaxen för att skapa struktur i leran.
 
fyra saker jag ska göra idag
Gå på föreläsning
Förbereda för en intervju om betonggjutning
Plantera om zucchinin och gurkan
Gå på ett födelsedagskalas
 
Jag kör på #100dayproject där jag ska teckna något litet i 100 dagar, här är 5/100!
 
fyra helgplaner
Det är valborg, vilket i Uppsala är väldigt speciellt så jag ska fira det!
Dricka bubbel
Hänga med kompisar
Vila
 
Tomaterna börjar ta fart och måste snart planteras om igen! Här är min Chocolate cherry!
 
fyra saker jag tittar på
Buffy the vampire slayer
Game of Thrones
Better Call Saul
House of Cards
 
Jag gjorde en enhörningskruka på keramiken! 
 
fyra saker jag önskar mig
Svar om jag kommer få jobba på museet i år eller ej
Sol och värme
Ha tid att komma ut på fler utflykter i naturen
En diskmaskin
Jessica

Spännande med intervju!!!!!!!! Och Buffy <33333333

Svar: Ja!!! Har inte sett hela serien förut, bara några avsnitt här och där men nu kollar jag igenom ALLT på Netflix!
Mikaela Puranen

Julia

Har alltid velat försöka mig på ett sån där tecknings-utmaning men då har det alltid varit med olika teman varje dag. Det här kändes ju mycket mer överkomligt! Smart, kanske också ska testa! Fint berg förresten, det som gjorde mig sugen igen!

Svar: Jag gillar det här konceptet bättre, för som du säger de med specifika teman varje dag känns lite sådär. Jag kanske inte alls har lust att rita ett troll eller vad det kan vara en viss dag och så faller projektet för att det är något tema man inte gillar. Så det här tror jag mer på! Och tack, vad kul att du blev inspirerad :D
Mikaela Puranen

Ruth | HungryHeart.se

Åh, vad nyfiken jag blir på intervjun!! Kommer du berätta mer om den? ;-)
Visst är det så himla bra att GoT satt igång igen! Jag kastade mig över första avsnittet för säsongen och det är ju bara såååå bra!

Svar: Ja det kan jag absolut göra! Men kanske väntar tills den är publicerad, vi får se! :) Jaaaaa väntar bara på att min kille ska vakna nu så att vi kan se avsnitt två haha.
Mikaela Puranen

Ida

Men jag blev helt kär i den där lilla teckningen, så fin!

Svar: Taaaack!
Mikaela Puranen

Wilda

Åh vill någon gång fira valborg i Uppsala. Håller tummarna för museum och heja heja för intervjun! Bra där! :D

Svar: Det är väldigt speciellt! Dock väldigt väldigt mycket alkohol på de flesta ställen :P Håller också tummarna för museum, hoppas få höra något inom två veckor! :O
Mikaela Puranen

Jess

Åh, Buffy <3 Plus att teckningen är så himla fin, hoppas utmaningen går bra och vad kul det vore att se allt i slutet sen :)

Svar: Tack! Jaa ska lätt göra en sammanställning! Men kanske ska ta det veckovis eller något som Jessica gör med hennes projekt? Eller orkar någon bläddra igenom 100 bilder om tre månader haha? Ska fundera lite!
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?