Juli

 
Hejdå juli! Den här månaden har Pokémon Go tagit över mitt liv, jag har skördat både tomater, kryddor och jordgubbar från balkongen, vi var iväg på en skärgårdshelg och jag glömde solskydd, jag har fått en ny kaktus, paddlat kanot runt Djurgården, varit på gratis-festival, det har spöregnat lite då och då men nästan hela månaden ändå varit strålande sol, spelat mera Pokémon med Jessica, ätit god mat, varit på fest, varit ute på landet, grillat, spelat kort och brädspel, spelat kubb och plockat blåbär. Men alltså utan att överdriva är nog hälften av klippen från när vi varit på pokenader.... Det är så mycket folk ute och spelar?! Det finns numera ett torg som kallas för poketorget i Uppsala liksom för att det jämt sitter folk och spelar och för att det jämt är lures på där, även mitt i natten. Det känns som jag knappt gjort annat än att varit ute och gått flera timmar om dagen, så nu är jag snart level 25. Men i augusti längtar jag efter att vara lite produktiv igen och få saker gjorda!
Anna María

Haha! Igenkänning på Pokémon Go som tar över livet :P Men oavsett så gillar jag verkligen de här videosarna med 1 sekundersklipp. Så fint!

Svar: Tack! Nu har jag vilat ett par dagar från spelet haha, men tänkte gå en promenad idag och så ska jag spela hela dagen imorgon ;)
Mikaela Puranen

Beata

level 25!!!!!!!!!!!!

Svar: Snart! Men nu tar det verkligen för evigt att komma upp i level känns det som!
Mikaela Puranen

Wilda

Åh du är så himla söt! Haha världens gulligaste miner ju! och så fint sätt att spara slla minnen med dessa sekunder. Jag vet inte hur jag ska få ihop den här sommarens alla videosnuttar men det ska jag i alla fall. Och fint att du hängt så mycket på balkongen. Du och dina gröna fingrar, crazy plant lady!

Svar: Hahaha tack :D DU är söt!
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?