Instagram lately

 
→ Vi lagade helt fantastisk god mat häromdagen och jag serverade persiljepotatis med solrosfrön i min stämplade skål. Vill definitivt göra en hel servis på nästa kurs!
Betongvasen med provrör jag gjorde till Monthly Makers tema växter passar utmärkt som sticklingsvas! Ni som ville ha palettbladssticklingar bör förresten få de på posten inom kort!
→ Tycker så mycket om den här piedestalen från Ikea och min nya vattenkanna från Lagerhaus i mintturkost och guld! Och kolla vad maffifgt elefantörat har blivit!
→ Jag köpt ett gäng gardinringar i guld på loppis för ett tag sedan, nu har jag kommit på ett användningsområde till dem: i makraméamplar! 
 
 
 
→ En av mina kaktusar dog så jag bytte ut den mot en ny. Jag har velat ha en sån här stor platt variant hur länge som helst!
→ Jag skördade ett lass kryddor från balkongen som nu hänger på tork.
→ Jag hade en blombukett som började se ledsen ut. De här vita blommorna var fortfarande fina så jag kapade dem på längden och satte i min drejade lilla vas!
→ Jag och mamma har gjutit stora rabarberblad i betong, DIY-inlägg på det kommer inom kort!
 
Vill ni följa mig på instagram hittar ni mig @mikaelapuranen, eller klicka här.
Helga

Asså vad mkt fint du gör i keramik! Det vill jag verkligen prova nån gång i framtiden :) De blåa skålarna i inlägget under var superfina!

Svar: Tack! Sök efter kurser i din stad, det finns på de flesta ställen tror jag :D
Mikaela Puranen

Charlotte Uleskog

Gillar verkligen elefantöra, står på min inköpslista! :) Gillar den platta kaktusen också... har inte tänkt på den varianten men är ju supertrevlig. Själv köpte jag en sån där stor "med armar" ;) för ett tag sedan, som jag gillar mycket också :)

Svar: Det går inte att få för många kaktusar! Definitivt min favoritväxt just nu :D
Mikaela Puranen

Jessica

Så jäkla snyggt alltihop. ÄLSKARRRRRRRRR den blå skålen <3

Svar: TACKKKKKKKKKKKKKKK hälsar Gahan!!
Mikaela Puranen

Sandra

Inser nu att jag inte följer dig på instagram och måste åtgärda det asap pga vill väldigt gärna ta del av allt det här gröna vackra <3

Svar: Vad roligt :D :D
Mikaela Puranen

Rebecka

Vilka härliga bilder, älskar trappan för krukorna, superfint! www.nouw.com/hellofebruary

Svar: Tack, gillar den verkligen jag med!
Mikaela Puranen

johanna

kaktusen! stort habegär på den!

Svar: Jag vet!!! Velat ha en prick sådan hur länge som helst! Och nu håller den på och gör ett nytt skott?! :D
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?