Hösttjej och rävkompis

 
Ritade den här i början av hösten. Dock är inte färgåtergivningen riktigt rätt. Scannade in den hemma hos mamma och pappa nu i helgen och jag vet inte om det är deras scanner eller någon fel inställning någonstans, men jag tycker inte färgerna blev riktigt bra. Alla färger blev liksom kallare och mer blåtonade än vad de är i verkligheten. Och då har jag ändå försökt rädda det lite i bildredigeringsprogram för att få rätt färg igen. Icke. Någon som har tips på en riktigt bra scanner för sisådär max 1500 kr som är bra att scanna in även färgillustrationer med? Ska önska mig en i julklapp nämligen, men har ingen som helst koll på vad som är viktigt och så. Hjälp mig gärna!
 
LORISSA LOVEBOMB

Den är fantastisk oavsett scannerns kvalitet :)

Svar: Men tack! :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?