Fladdermus!

 
Vilket fantastiskt väder vi har haft! Jag har varit ute massor och bland annat på födelsedagspicknick, där födelsedagsbarnet fick den här bilden i present! En långörad fladdermus (även om den inte är helt anatomiskt korrekt för hur den arten ser ut :P) Tänkte att jag skulle visa vilken skillnad lite redigering kan göra på bilden. Den nedan här är den direkt inscannade versionen. Ganska blek och så om man jämför med den övre som lämpar sig mycket bättre i prints har jag märkt! Det jag gör är att i Illustrator använda mig av tracing eller kalkera, för att få den mer svart och tydlig. Jag är egentligen väldigt dålig på programmet så jag vet inte riktigt vad jag gör, men det blir bra i alla fall! Insåg också att jag hade glömt att rita det ena ögat, så det fixade jag i datorn också!
 
 

Kom ihåg mig?