Smyckesträd

 
Det här trädet gjorde jag på en bildlektion i gymnasiet. Jag tycker det är så himla kul att hålla på med lera, har längtat nu i ett år snart att gå en keramikkurs... Men det är ingen som vill gå med mig! Gick med mamma på en sån kurs när jag var kanske 12-14 år och det var så himla kul. Men det är lite långt för henne att åka en vardagkväll i veckan till Uppsala. I alla fall, det här trädet har jag haft till att hänga smycken på. Jag ville så gärna ha ett smyckesträd, men det var innan marknaden exploderade med såna träd och smyckeshänder. Jag hade jättesvårt att hitta ett som inte var snordyrt, så jag gjorde ett eget! Några små grenar har gått av med åren, men jag tycker fortfarande väldigt mycket om den. Mycket roligare med saker man gjort själv än köpt i butik :)
 

Kom ihåg mig?