Torsdagstema blommor

 
Den här veckans torsdagstema är blommor och här är mitt bidrag. Jag testade färgpennorna jag köpt, men det var faktiskt svårare än jag trodde. Förstår inte hur exempelvis Bokkei gör så fantastiska skapelser med färgpennor, det kändes inte som de ville samarbeta med mig alls. Jag gillar tanken jag hade med bilden, men kanske inte utförandet lika mycket, det ser lite ut som en midsommarstång vilken inte var syftet. Funderade på att fylla i konturer till alla växter med tusch, men min tunnaste penna håller på att ta slut och det skulle vara sjukt pilligt, så det får vänta lite i så fall!  
 
Fossan

Vilken glad och härlig illu!

Svar: Tack :)
Mikaela Puranen

Annalena

Vackert. Mjuka färger.
Nu har jag öst ut hantverkskort. Så har jag gjort en kategori som jag kallar Pyssel. Där kommer jag att lägga ut fina bilder som jag hittat på nätet och i tidningar, billiga tips att piffa upp lite.
Ha en fin kväll

Svar: Tack! :)Kul! Ska kolla in i eftermiddag när jag kommer hem :)
Mikaela Puranen

Anonym

hej vet du hur det ligger till med skatt på society6?

Svar: Ingen aning faktiskt, har försökt luska reda på det där. Har för mig att det stod typ att man själv var ansvarig för skatter i sitt eget land, men vet inte alls hur det funkar.
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?