Ett Society6-köp!

 
Jag har sålt lite prints, några originalteckningar och så via här, mail och via facebook. Men nu har jag också sålt via Society6! Fick ett mail igår om att Society6 satt in pengar på mitt paypal-konto och fattade ingenting först. Men det är någon som har beställt en väska med det här trycket och ett likadant iphone-skal. Så coolt! Det är lite kul att det skulle kunna vara en person var som helst i världen som bara råkat hitta min sida där (fast mer troligt någon i Sverige som har sett det via bloggen men...), det gjorde mig glad i alla fall! Funderar på om jag ska lägga ut mer av mina bilder där, men jag vet inte riktigt... Det är inte jättebra ersättning på allt (fick lite över 30 spänn nu), plus att det verkar som det stjäls ganska mycket bilder där? Ser samma bilder som cirkulerar under flera säljare liksom... Men det roliga är ju att man kan få bilderna på väskor, iphone-skal, kuddar, klockor, mattor, duschdraperier etc! Om någon har mer erfarenhet av dom än vad jag har, berätta gärna era upplevelser och tankar kring det! Eller hur säljer man sin konst på bästa sätt?
 
Tills vidare kan ni kika in det lilla som jag har lagt upp där, klicka HÄR. Jag tycker personligen att min akvarell-karta gör sig himla snygg som ett duschdraperi! 
 
 
 

Kom ihåg mig?