Beställningar till barnrum

 
De här tre beställningarna (plus de här namntavlorna jag visade förut) har jag jobbat med på sistone! En prinsessa, en ponny och Raphael från Turtles kommer snart några (förhoppningsvis) glada barn att få i julklapp! Ponnyn var roligast att göra och Raphael svårast. Det var så svårt att fundera ut hur jag skulle göra med mönstrena på kroppen. Den var så platt innan jag la till skuggorna, som gjorde det mycket bättre. Men då kändes det som att det skulle bli för rörigt om jag la mer mönster på kroppen. Så det fick bli såhär, mönster på svärd, snören, bindlar och skalet. Men det blev rätt bra till sist. Beställaren är nöjd med alla bilder, så det gör mig nöjd och glad! Det var hennes idé att inkorporera färg på några få ställen i bilderna, vilket blev jättebra tycker jag!
Louie

fina :D

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen

Amanda Jona [SPONTAN]

Men nej så snygga!

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?