Ett blyertsporträtt

 
Jag tror aldrig att jag visade den här bilden när jag gjorde den? Det var i somras någon gång som jag fick en beställning på det här porträttet, en tjej som ville ha sina föräldrar tecknade i blyerts till deras bröllopsdag, om ja inte minns fel. Det här var i alla fall slutresultatet! Jag är så sugen på att teckna lite mer i blyerts, men eftersom jag officiellt inte har något liv utöver skolan just nu så hinner jag inte med någonting som jag vill göra. Det kan ha varit ett av mina sämre beslut att plugga 150 % den här terminen, jag hinner ingenting, jag är trött hela tiden och orkar ingenting. Det vore så himla skönt om man hade höstlov på universitet, det hade verkligen behövts...
Klara

Oj, inte fult ritat alltså...

Svar: Tack!
Mikaela Puranen

Lena

jätte bra gjort.

Svar: Tack så mycket! :)
Mikaela Puranen

Ulrika

Åh, så tjusigt! Måste ha blivit en riktigt lyckad bröllopspresent!

Svar: Tack! Hon berättade att de blev glada, så jag hoppas det! :)
Mikaela Puranen

AgnesBlixa

Wow vad coolt och bra gjort! :D

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen

Sandra Lundin

Verkligen superfint ritat. Roligt att du får lite uppdrag och sådär :)Hoppas att skolan lugnar ner sig snart så att du får pausa ut. Går du ner till 100% nästa termin? Eller hur lång tid har du kvar?

Svar: Tack! Ja, det är jättekul men just nu ännu en stressfaktor som jag känner att jag inte riktigt hinner med :( Jag har egentligen sökt en kvällskurs utöver mina 100 % men just nu känner jag bara heeeeell no, så jag struntar nog i den! Har en termin kvar bara! Men det lutar lite åt att köra på en master också på en gång... Det kryllar tyvärr inte av jobb som biolog :P
Mikaela Puranen

tinabanck.blogg.se

Vad duktig du är!

Svar: Tack så mycket!
Mikaela Puranen

Småstadsfrun

Vad fint! Kan bara tänka så glada de blev på bröllopsdagen.

Svar: Tack! :) Jag hoppas det!
Mikaela Puranen

Moa Björnberg

Fint!

Svar: Tack!
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?