Torsdagstema - Musik

 
 
Den här veckans torsdagstema är musik! Jag har haft lite fullt upp med skolan och beställningar som fått gå före, men här är i alla fall mitt bidrag denna vecka. Lite lyrics från två Mumford and sons låtar som jag lyssnade jättemycket på för ungefär ett år sedan och som jag nu återupptäckt. Typografi är kanske inte min starkaste sida (även om den här bilden är min mest pinnade) men det är ju faktiskt kul! Alla andra bidrag denna vecka hittar ni hos Smäm!
 
Louise

Nice :)

Sanna Preifelt

Åh, jag älskar sådana här typografiposters eller vad man ska säga :) ♥

Svar: Jag med! Måste bara bli lite bättre på att skriva för fri hand (har egentligen världens fulaste handstil) så skulle det se bättre ut! Eller så kan man ju alltid göra i datorn, men det är inte riktigt samma känsla tycker jag :)
Mikaela Puranen

Elin Erikson oljemålning

Jättefint, tycker om variationen av typsnitt :)

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?