Den som väntar på något gott...

 
Jag tror min tenta i torsdags gick ganska bra, jag är nog helt klart godkänd i alla fall, så jag firade mig själv med att köpa en ny vas! Det fanns en liknande på Mio för något år sedan fast prickig som sålde slut ungefär direkt eftersom massa stora bloggar skrev om den. Jag har inte kunnat sluta tänka på den riktigt sedan dess, så när Hemtex nu fått in den här varianten (som jag nog tycker är ännu snyggare än Mio-vasen) så det var inte direkt ett svårt beslut att köpa den! Så himla nöjd!
Sandra

Så himla fin! Älskar när man köper något man gått och trånat efter riktigt, riktigt länge. Och speciellt när det har med blommor att göra ;)

Svar: Haha ja! För ett par år sedan hade jag aldrig velat lägga pengar på vaser och krukor och jord, men tur att jag tycker annorlunda idag :D
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?