Tentaplugg

 
Just nu spenderar jag all min vakna tid ungefär med den här boken och föreläsningsanteckningar. Tentan är på torsdag och det är så sjukt mycket vi behöver kunna. Dessutom behöver vi kunna massa formler utantill för att kunna räkna ut olika saker inom populationsdynamik, olika diversitetsindex osv. Jag tror inte jag har behövt kunna en formel utantill sedan jag gick i gymnasiet, vi får alltid ha en formelsamling. Den biten känns ganska jobbig faktiskt. Men kursen är den roligaste jag läst under alla mina år på universitetet, så det underlättar tentaplugget i alla fall!
 
PS. Imorgon kommer månadens biologifakta!
Jennifer

Hoppas det går bra på tentan! Ser fram emot morgondagens inlägg!!

Svar: Tack, vad gullig du är! :)
Mikaela Puranen

Jenny

Hoppas tentan går bra!

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?