Loppisfynd - halvmånebord

 
 
Idag var jag på loppisen vid Fyris Park här i Uppsala. Jag hittade tråkigt nog absolut ingenting, det var riktigt dåligt just idag. Men jag kom på att jag inte har visat det här loppisfyndet från tidigare i somras! Ett fantastiskt litet halvmånebord i teak för endast 50 kr! Den hittade jag på Täby galopps bakluckeloppis. 
 
 
Vi har en väldigt liten hall, men det här bordet passade perfekt in på den lilla väggen här! Bordet är min favoritmöbel här hemma just nu, så himla glad att jag hittade det!
 
 
Vasen är från Zara Home, den lilla fina isbjörnstavlan tror jag är från Etsy. Den turkosa skålen med våra nycklar, busskort och annat viktigt har jag fått i present av min moster.
 
Sandra

Så himla fint bord! Som man kan fynda alltså.

Svar: Tack! Ja, ibland har man tur :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?