Palettbladsstickling

 
Ibland är jag ganska slarvig och glömmer saker. Till exempel så hade jag glömt att tömma mitt skåp i skolan, så under sommaren hade de klippt upp alla lås och tömt skåpen. Det enda som låg i mitt skåp var min labbrock, men den behöver jag ju. Så jag var i måndags och hämtade den mellan två lektioner. Medan kvinnan som hade hand om de kvarglömda grejerna letade efter min labbrock så la Sofie i min klass märke till de många krukorna med stora rosa palettblad. Hon frågade om man inte kunde få en stickling, och det gick hur bra som helst! Och jag fick också en! Man borde våga fråga såna saker oftare, jag hade aldrig kommit på tanken själv... Vilken tur att jag hade glömt min labbrock i skåpet :) Nu får vi bara hoppas att den rotar sig och trivs hos mig! 
Sandra

Så roligt att du fick en stickling bara sådär! Var på ett fik idag och tänkte att jag skulle fråga samma sak där men det blev bara inte av. Synd för det brukar ju oftast inte vara några problem!

Skickar gärna Kameuforbia till dig, bara maila mig din adress :) Kan gärna byta mot något du eventuellt har längre fram för jordgubbar har jag i överflöd redan ;)

Svar: Ja, så himla kul! Du får gå tillbaka dit och fika igen och fråga :)
Jaaa vad roligt, mailar dig på en gång!
Mikaela Puranen

Sandra

Glömde såklart skriva min mail så här kommer den!
[email protected]


Kom ihåg mig?