Torsdagstema: Wild animals in Sweden

 
Nu var det längesen jag var med, men här är min tolkning på veckans torsdagstema som är VILD. Det är ett gäng bloggar som håller i torsdagstema, den här veckan är det nollfemnolltvå som valt tema! Jag satte ihop några av de mönstrade djur jag gjort tidigare i den här bilden med svenska djur. Om man tycker den är fin kan man köpa den här på min shop! Tycker den är extra fin på tygväska, klocka och bikertank!
HANNA

wow!! så sjukt fina!!

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Mikaela Puranen

annuendag

Superfina. Älskar fjädrarna!

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen

Konst o Annat

Det är så fint att du låter mönstren bilda motivet! ÄLskart!

Svar: Tack :D
Mikaela Puranen

Emilia Westerström

aaaaaah toppen! fladdermusen va ju gölli

Svar: Taaaack :)
Mikaela Puranen

linn - linns ateljé

Superfina! Örnen blev nog favoriten min

Svar: Tack! :) Jag gillar kronhjorten och björnen bäst tror jag :)
Mikaela Puranen

Life of Johanna

Jätte fint. Härlig tolkning :)

Svar: Tack! :)
Mikaela Puranen


Kom ihåg mig?